Dom Gościnny Kalina
Fiołkowa 1, 76-107 Jarosławiec

Sprawdź ceny


Ostatnie opinie

10 Rewelacyjny
10
Magdalena
2023-08-22 19:04:51

Polecam z całego serca. Apartamenty duże i bardzo ładne, czyste, bardzo dobrze wyposażone. Spokojna dzielnica można odpocząć a zarazem blisko do morza i...

+ więcej
10
Joanna
2023-08-02 09:13:46

Apartament rewelacyjny. Duży i czyściutki. Tu możesz odpocząć w ciszy i spokoju. Blisko morza i centrum. Dużo pięknej zieleni. Gospodarze bardzo otwarci....

+ więcej

Udogodnienia

Co nas wyróżnia:

  • obiekt ekologiczny
  • akceptujemy zwierzęta domowe
  • bezpłatny parking
  • internet

Parking

  • obiekt oferuje 3 bezpłatne miejsca parkingowe dla gości!

W pokojach

  • telewizor
  • żelazko
  • szafa / garderoba
  • czajnik elektryczny
  • internet
  • lodówka
  • aneks kuchenny

Wyposażenie w łazienkach

  • suszarka do włosów
  • prysznic
  • suszarka na ubrania

Obiekt ekologiczny

  • energooszczędne oświetlenie i urządzenia
  • systemy i rozwiązania ograniczające zużycie wody
  • dozowniki do naturalnych mydeł i szamponów
  • sprzęt AGD i RTV klasy A
  • ograniczenie niebiodegradowalnych artykułów jednorazowego użytku

Zwierzęta

  • W obiekcie mile widziane są zwierzęta domowe bez dodatkowych opłat.

Dezynfekcja w obiekcie

  • dezynfekcja pomieszczeń profesjonalnymi środkami dezynfekującymi
  • pranie pościeli i ręczników w temperaturze min. 60 stopni

Udogodnienia dla dzieci

  • łóżeczko dla dziecka
  • krzesło do karmienia dziecka

Rozrywki dla dzieci

  • inne
  • Plac zabaw kilka kroczków od nas.

W obiekcie

  • pokój dzienny
  • grill
  • ogrzewanie
  • pokoje rodzinne
  • taras
  • ogród
  • altana

Kuchnia dla gości

  • czajnik elektryczny
  • naczynia i sztućce
  • środki czystości
  • kuchenka
  • lodówka

Ważne informacje

Zameldowanie


Wymeldowanie


Dostępne rodzaje płatności


Akceptowana waluta


Dla palaczy

w obiekcie panuje całkowity zakaz palenia, ale są wyznaczone miejsca na zewnątrz budynku

Przedpłata

Obiekt pobiera zadatek w wysokości 10% kwoty za pobyt. Zadatek należy wpłacić w ciągu 2 dni od dokonania rezerwacji.

Rezygnacja

obiekt pobiera opłaty za rezygnację z rezerwacji (zadatek jest bezzwrotny.)

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!